امروز : 03 مرداد 1403
  • 1395/01/14 - 13:22
  • 8
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZKJD

دیدار نوروزی رییس دانشگاه با اعضای هیات علمی

به مناسبت آغاز سال نو، اعضای هیات علمی با رئیس دانشگاه روز شنبه مورخ 14/1/95 در سالن دکتر محمد قریب دیدار کردند...




به مناسبت آغاز سال نو، اعضای هیات علمی با رئیس دانشگاه روز شنبه مورخ 14/1/95 در سالن دکتر محمد قریب دیدار کردند.



به گزارش وب دا، رئیس دانشگاه در این دیدار، ضمن تبریک عید نوروز به کلیه اعضای هیات علمی، از تلاش ها و زحمات آنان در سال 94 تقدیر نمود.



دکتر محمد حسین اعرابی، با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با عنوان "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" اظهار داشت: لزوم تحقق و عملیاتی شدن اقدامات، دانش و علم است و موضوع اقتصاد دانش بنیان صراحتا به این موضوع اشاره دارد.



وی، با بیان اینکه برنامه عملیاتی دانشگاه در سال گذشته تدوین شده است، گفت: این برنامه لازم الاجراست و بایستی گزارشی جامع از اقدامات دانشگاه در اجرای این برنامه ارائه شود.



دکتر اعرابی، در ادامه سخنان خود با اشاره به شروع برنامه تحول سلامت در حوزه آموزش ابراز امیدواری کرد: با همدلی و همزبانی اعضای هیات علمی، فرهیختگان، مدیران و مسولان دانشگاه این برنامه نیز مانند حوزه های درمان و بهداشت تحقق یابد.



معاون پژوهشی دانشگاه نیز در این نشست، ضمن تبریک سال نو و تقدیر از زحمات اساتید، ارتقای شاخص های آموزشی و پژوهشی را معیار و ملاک ارزیابی دانشگاه عنوان کرد.



دکتر غلامعلی حمیدی، با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای تاسیس مرکز رشد دانشگاه ابراز امیدواری کرد: در سالی که پیش رو داریم با راه اندازی این مرکز و آزمایشگاه جامع تحقیقات و فراهم نمودن تجهیزات و دستگاه های مورد نیاز گروه های مختلف   موفقیت های روز افزونی را در رشد شاخص های آموزشی و پژوهشی کسب کنیم.



مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز در این مراسم، با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با عنوان "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" اظهار داشت: راز موفقیت های اکثر دانشمندان و فرهیختگان کشورمان در استفاده مناسب از فرصت هاست.



حجت السلام و المسلمین علیرضا شاه فضل، ضمن آرزوی موفقیت برای همه همکاران دانشگاهی، ابراز امیدواری کرد: تلاش ها و زحمات شما همکاران فعال در حوزه سلامت در سال گذشته مورد قبول و عنایت حق تعالی قرار گیرد.



 













  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 115981
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم