امروز : 30 تیر 1403
  • 1399/06/26 - 08:26
  • 8
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZLbj

دیدار پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان

در آستانه روز فوریت های پزشکی و چهل و پنجمین سالروز تاسیس سازمان اورژانس کشور، معاون درمان، رئیس، جمعی از مسئولان و پرسنل ستادی و عملیاتی اورژانس 115 با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان دیدار کردند...




در آستانه روز فوریت های پزشکی و چهل و پنجمین سالروز تاسیس سازمان اورژانس کشور، معاون درمان، رئیس، جمعی از مسئولان و پرسنل ستادی و عملیاتی اورژانس 115 با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان دیدار کردند.



به گزارش وب دا، در این نشست دکتر محمد حاجی جعفری معاون درمان دانشگاه گزارشی از بیمارستان ها، تجهیزات و پرسنل درمان و عملکرد حوزه درمان دانشگاه ارائه داد.



در ادامه دکتر حسین ریاحی رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه، به بیان گزارشی از امکانات و فعالیت های این مرکز پرداخت و بیان کرد: در دوران شیوع بیماری کرونا 20 نفر از پرسنل این مرکز در راه خدمت رسانی به شهروندان، به این ویروس منحوس مبتلا شدند.



دکتر ریاحی ضمن گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد تاسیس سازمان اورژانس، از تلاش ها و رشادت های پرسنل این مرکز در خط مقدم جبهه مبارزه با کووید19 تشکر کرد.



آیت ا... عباسعلی سلیمانی امام جمعه کاشان  ضمن تبریک این روز گفت: خدمات اورژانس پیش بیمارستانی پیشانی کادر پزشکی در کشور می باشد و دقت و سرعت عمل آن ها پیش نیاز فواید مراحل بعدی درمان است.



وی با اشاره به آمار بالای تصادفات در کشور افزود: اهمیت خدمات فوریت های پزشکی در کاهش صدمات به مجروحین به عنوان یک اولویت در نظام اسلامی، بر هیچکس پوشیده نیست.



در پایان آیت ا... سلیمانی با اهدای تقدیر نامه به پرسنل نمونه و تلاشگر در دوران شیوع بیماری کووید 19، از زحمات این فرشتگان سفید پوش تقدیر کرد و برای آن ها سلامتی و توفیق خدمت از درگاه خداوند منان را آرزو کرد.



 




  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 119858
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم