امروز : 02 مرداد 1403
  • 1397/11/12 - 11:33
  • 8
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZiPj

سرپرست وزارت بهداشت از بیمارستان در حال ساخت بقیه الله (عج) کاشان بازدید کرد

سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بیمارستان در حال ساخت بقیه الله (عج) کاشان روز جمعه مورخ 12/11/97 بازدید کرد...




سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بیمارستان در حال ساخت بقیه الله (عج) کاشان روز جمعه مورخ 12/11/97 بازدید کرد.



 



به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، دکتر سعید نمکی، ضمن بررسی روند ساخت این بیمارستان اظهار داشت: به هر میزانی که خیرین سلامت در ساخت بیمارستان مشارکت کنند وزارت بهداشت نیز به همان میزان کمک می کند.



 



معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کاشان در این بازدید گفت: ساخت بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج) با توجه به قرار گرفتن این منطقه در محور ترانزیت شمال- جنوب کشور ضروری است و از این رو با اضافه شدن 6 هکتار زمین دیگر، مساحت آن هم اکنون به 10 هکتار افزایش یافته است.



 



دکتر حسین نیک زاد، طراحی اتاق های این بیمارستان را 2 تخت و یک تختخوابی عنوان کرد و افزود: قرار شده تا در قالب این طرح، ساختمانی با زیربنای 35 هزار مترمربع ساخته شود اما منابع مالی وزارت بهداشت محدود می باشد و نیازمند کمک خیرین و مردمی هستیم.



 



مدیر عامل مجمع خیرین سلامت کاشان، به هزینه یک هزار و 400 میلیارد ریالی ساخت بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج) اشاره کرد و از نیکوکاران منطقه کاشان خواست در حد توان به اجرای این طرح کمک کنند.



 



وی، به نقش و سابقه فعالیت خیرین در حوزه سلامت در منطقه کاشان اشاره کرد و ادامه داد: خیرین همیشه پشتوانه معنوی و مادی حوزه بهداشت و درمان بوده و در این راستا نیازمند مشارکت و تعامل همه جانبه آنها می باشیم.



 



دکتر نیک زاد تصریح کرد: هم اکنون تنها مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی، مردم شهرستان های آران و بیدگل، اردستان، دلیجان، کاشان و نطنز را زیر پوشش دارد و در مواردی شهرستان های دلیجان، محلات، خمین، گلپایگان و نائین نیز از خدمات آن بهره مند می شوند.



 



لازم به ذکر است: نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، رئیس دانشگاه، دکتر طاهر موهبتی مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران، فرماندار ویژه کاشان، شهردار کاشان و جمعی از خیرین سلامت، مسئولین دانشگاه و شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در این بازدید حضور داشتند.



 






  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 118407
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم