امروز : 02 مرداد 1403
  • 1397/08/05 - 10:38
  • 9
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z4Bj

سومین جلسه انجمن‌های دانشجویی ورزش‌های همگانی و قهرمانی در دانشگاه برگزار شد

سومین جلسه انجمن‌های دانشجویی، ورزش‌های قهرمانی و همگانی با حضور معاون فرهنگی و دانشجویی، سرپرست و کارشناسان اداره تربیت بدنی و مسئولین انجمن های ورزشی دانشگاه با هدف مشارکت دانشجویان در امر ورزش و تفویض وظایف با توجه به دستورالعمل­‌ها در سالن اجتماعات غدیر دانشکده پزشکی برگزار شد...




سومین جلسه انجمن‌های دانشجویی، ورزش‌های قهرمانی و همگانی با حضور معاون فرهنگی و دانشجویی، سرپرست و کارشناسان اداره تربیت بدنی و مسئولین انجمن های ورزشی دانشگاه با هدف مشارکت دانشجویان در امر ورزش و تفویض وظایف با توجه به دستورالعمل­‌ها در سالن اجتماعات غدیر دانشکده پزشکی برگزار شد.



 



به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، دکتر حمیدرضا گیلاسی معاون فرهنگی و دانشجویی در این نشست، ضمن تاکید بر ترویج ورزش بین دانشجویان و ایجاد زمینه‌های لازم، گفت: تشکیل انجمن‌های ورزشی دانشجویان و نقش دانشجویان به‌عنوان ذینفع در امر ورزش و برنامه ریزی، بسیار مهم و ضروری می‌باشد.



 



وی، با اشاره به ثمرات تشکیل انجمن‌های ورزشی در دانشگاه اظهار داشت: تشکیل تیم‌های قدرتمند ورزشی و ترویج ورزش در بین دانشجویان از جمله نتایج ثمربخش تشکیل انجمن‌های ورزشی است.



 



عباسعلی مرشدی سرپرست اداره تربیت بدنی دانشگاه  نیز در ادامه، توضیحاتی در مورد مسئولیت دانشجویان در امر ورزش ارائه داد و به تشریح برنامه‌های پیش رو طبق تقویم ورزشی پرداخت.



 



لازم به ذکر است: پایان جلسه با پرسش و پاسخ توسط دانشجویان و مسئولین همراه بود.



 




  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 118165
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم