امروز : 01 مرداد 1403
  • 1397/10/11 - 11:07
  • 6
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZUDj

فراخوان دهمین جشنواره بین المللی سیمرغ منتشر شد/مهلت ثبت نام تا اول اردیبهشت ماه سال ۹۸

دهمین جشنواره بین‌المللی سیمرغ فراخوان داد و از کلیه علاقمندان برای حضور در این دوره از جشنواره دعوت کرد...




دهمین جشنواره بین‌المللی سیمرغ فراخوان داد و از کلیه علاقمندان برای حضور در این دوره از جشنواره دعوت کرد.



جشنواره بین‌لمللی سیمرغ در دهمین دوره از برگزاری خود فراخوان حضور داد و از کلیه دانشگاهیان علاقمندان به حوزه‌های مختلف فرهنگی دعوت به حضور کرد.



در این فراخوان آمده است: بی شک مهمترین و والاترین عنصری که در هویت و مبنای پیشرفت هر جامعه دخالت اساسی دارد فرهنگ آن جامعه است و با انحراف فرهنگ، هر چند جامعه در ابعاد اقتصادی، سیاسی، صنعتی و نظامی به صورت مقطعی و کاریکاتوری قدرتمند و قوی باشد ولی آن پیشرفت مانا و متوازن نبوده و میان تهی است.



معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستای تحقق آرمان های نظام کارآمد جمهوری اسلامی ایران و با عنایت بر لزوم گسترش و ترویج فرهنگ اسلامی - ایرانی و همچنین ترویج فرهنگ سلامت با بهره مندی از ابزار هنر و به منظور شناسایی و رشد استعدادهای فرهنگی و هنری دانشجویان، کارکنان، اساتید و جامعه پزشکی کشور، اقدام به برگزاری دهمین جشنواره بین المللی سیمرغ نموده است.



این دوره از جشنواه دربخش‌های آزاد (ویژه دانشجویان اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه‌های علوم پزشکی و جامعه پزشکی کشور)  بخش فرهنگ سلامت (ویژه دانشجویان دانشگاه های سراسرکشور) و بخش بین الملل( ویژه دانشجویان سراسر جهان) برگزار می‌شود.



گفتنی است بخش آزاد جشنواره شامل تئاتر، فیلم، ادبی، هنرهای تجسمی و موسیقی است. علاقمندان از ابتدای دی ماه ۹۷ تا ابتدای اردیبهشت ماه سال ۹۸ فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.



برای دریافت دفترچه فراخوان و کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.




  • گروه خبری : همایش ها و سمینارها
  • کد خبر : 118327
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم