امروز : 01 مرداد 1403
  • 1397/11/12 - 12:34
  • 7
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZnPj

مجتمع آموزشی فرقانی در کاشان به بهره برداری رسید

با حضور سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مجتمع آموزشی فرقانی در کاشان روز پنج شنبه مورخ 12/11/97 به بهره برداری رسید...




با حضور سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مجتمع آموزشی فرقانی در کاشان روز جمعه مورخ 12/11/97 به بهره برداری رسید.



به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: مجتمع آموزشی فرقانی با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال از محل اعتبارات دانشگاه و با مشارکت خانواده خیر سلامت زنده یاد دکتر زهرا فرقانی افتتاح شد.



وی، با اشاره به ساخت این مجتمع در زیربنای 3200 متر مربع در محل پردیس دانشگاه افزود: این پروژه در چهار طبقه تجهیز و مورد بهره برداری  قرار گرفت.



دکتر کوچکی تصریح کرد: طبقه همکف پروژه دارای چهار واحد آزمایشگاه تحقیقات (سلولی، ملکولی، بیوتکنولوژی کاربردی، علوم دارویی) و مرکز رشد فناوری سلامت، طبقه های اول و دوم جهت برگزاری کلاس های تحصیلات تکمیلی و طبقه سوم با کاربری مرکز آموزش مهارت بالینی(بیمارستان مجازی) می باشد.



وی، در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از خیرین سلامت به ویژه خانواده زنده یاد دکتر فرقانی ادامه داد: خیرین همیشه همراه و پشتوانه قوی برای دانشگاه بوده اند.



رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، خیرین سلامت را سرمایه و پشتوانه اصلی دانشگاه برشمرد و گفت: اقدامات خیرخواهانه در منطقه کاشان قدمتی دیرینه دارند.



دکتر کوچکی، با تاکید بر آثار معنوی خدمات مالی خیرین در ایجاد زیرساخت ها و مراکز بهداشتی درمانی گفت: عمر چند ده ساله انسان در برابر عمر تاریخ، چشم بر هم زدن است اما خدمات خیرین سلامت و آثار و نتایج آن تا زمانیکه برقرار باشد ماندگار و جاودانه است.



لازم به ذکر است در پایان این مراسم از خانواده خیر سلامت زنده یاد دکتر زهرا فرقانی با اهداء لوح تقدیر و هدیه به رسم یادبود تقدیر شد.








  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 118411
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم