امروز : 03 مرداد 1403
  • 1396/08/22 - 12:17
  • 6
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
  • /Zisj

مراسم افتتاحیه بازسازی آزمایشگاه پاتولوژی و ایستگاه ذهن آزاد دانشکده پزشکی برگزار شد

مراسم افتتاحیه بازسازی آزمایشگاه پاتولوژی و ایستگاه ذهن آزاد دانشکده پزشکی با حضور رئیس دانشگاه، سرپرست دانشکده پزشکی، معاونین و جمعی از مسئولین و کارکنان دانشگاه روز یکشنبه مورخ 21/8/96 در سالن طبیب دانشکده پزشکی برگزار شد...






مراسم افتتاحیه بازسازی آزمایشگاه پاتولوژی و ایستگاه ذهن آزاد دانشکده پزشکی با حضور رئیس دانشگاه، سرپرست دانشکده پزشکی، معاونین و جمعی از مسئولین و کارکنان دانشگاه روز یکشنبه مورخ 21/8/96 در سالن طبیب دانشکده پزشکی  برگزار شد.



به گزارش روابط عمومی دانشکده پزشکی، رییس دانشگاه با اشاره به بازسازی آزمایشگاه پاتولوژی توسط خیر آموزشی "خانم دکتر زریچهر وکیلی"  به عنوان اولین پروژه خیرساز دانشگاه در حوزه آموزشی و اهدای یک دستگاه هود برای آزمایشگاه پاتولوژی توسط خیر آموزشی "خانم دکتر طاهره خامه چیان"  از  تشکیل مجمع خیرین آموزشی در دانشکده پزشکی خبر داد.



دکتر ابراهیم کوچکی  با اشاره به  آیه قرآن " افرادی را مکنت و مال و توفیق اقامه نماز و زکات می دهیم "، گفت: یکی از کاربردهای زکات همین نشر علم است و امر به تحصیل مهمترین معروف است و در ادامه  از دو خیر بزرگوار تشکر  و ازدرگاه  خدواند متعال برای آنان آرزوی توفیق روز افزون کرد.



وی همچنین با اشاره به "ایستگاه ذهن آزاد"  از اجرایی شدن این ایده ابراز خرسندی کرد و افزود: وظیفه مسولین دانشکده ایجاد محیطی آرام و جذاب برای دانشجویان جهت کسب علم، و گذراندن اوقات فراغت خود در محیطی سالم و مفرح است.



سرپرست دانشکده پزشکی نیز در این مراسم ضمن تشکر از خیرین آموزشی دانشکده اظهار داشت: کار خیر این دو خیر ارجمند دارای دو اثر دنیایی و اخروی است که اثر دنیایی آن، کمک به ارتقاء کیفیت آموزش دانشجویان و اثر اخروی آن، رضایت خداوند متعال است.



دکتر عباس تقوی اردکانی اظهار داشت: خیرین باعث احیاء سنت حسنه الهی می شوند و تلاش خیرین آموزشی در جهت پیشبرد اهداف آموزشی، فعالیتی است که خداوند به واسطه لطفی که به آن ها دارد صورت می گیرد و، خیرین را در این مسیر پر فیض قرار داده تا با انجام این فعالیت الهی، بهجت و سرور درونی درآنان ایجاد گردد.



وی ضمن ارائه  گزارش مبسوطی از مراحل  اجرای " ایستگاه ذهن آزاد" ، ایجاد محیطی آرام و جذاب جهت  دانشجویان و همکاران ، ارائه مطالب علمی و  معرفی مشاهیر علمی ، معرفی اساتید دانشجویان و کارمندان نمونه در حوزه آموزشی در قالب پوستر  و ارائه  بازیهای فکری برای دانشجویان در راستای ایجاد ذهن خلاق را از اهداف ایجاد این بخش برشمرد.



معاون اداری مالی دانشکده پزشکی نیز  در این مراسم، با اشاره به قدمت کار خیر در شهرستان کاشان اظهار داشت: خیرین آموزشی به علت بصیرت بالا از منافع مالی گذشته اند  و  به  درجه ای از معرفت رسیده اند  که رضایت خداوند را نصیب خود کنند.



دکتر مجید حسن زاده، ضمن تقدیر از حرکت خود جوش خیرین آموزشی دانشکده پزشکی "خانم دکتر وکیلی " و "خانم دکتر خامه چیان" از تلاش های خانوادگی  آنها در راستای هرچه بهتر به ثمر نشستن پروژه ابراز امیدواری کرد که شاهد امتداد این راه خیر در دانشکده باشیم.



وی دانشکده پزشکی را از مهمترین و مؤثر ترین  ارکان آموزشی دانشگاه دانست و افزود: افزایش فضاهای آموزشی جذاب می تواند به شکل چشم گیری در بالابردن سطح رضا یت مندی و در نتیجه بهبود شرایط آموزش موثر باشد لذا این دانشکده جهت مطلوب سازی فضاهای آموزشی خود اقدام به طراحی،ساخت و تجهیز ایستگاه ذهن آزاد Free Mind erea  نموده است.



گفتنی است در پایان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از این دو خیر بزرگوار تجلیل به عمل آمد.






























 

 


  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 117495
کلمات کلیدی

تصاویر

http://webda.kaums.ac.ir//UploadedFiles/akhbar/96/8/1.jpg http://webda.kaums.ac.ir//UploadedFiles/akhbar/96/8/1.jpg
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم