امروز : 02 مرداد 1403
  • 1397/08/10 - 09:03
  • 8
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZhBj

معاون توسعه دانشگاه از پروژه در حال احداث اورژانس ابریشمچی آران و بیدگل بازدید کرد

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه به همراه سرپرست و معاون درمان شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل و مدیر دفتر فنی از پروژه در حال احداث اورژانس ابریشمچی این شهرستان بازدید کرد...




معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه به همراه سرپرست و معاون درمان شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل و مدیر دفتر فنی از پروژه در حال احداث اورژانس ابریشمچی این شهرستان بازدید کرد.



 



به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، دکتر حسین نیک زاد معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در این بازدید، از نزدیک در جریان روند پیشرفت این پروژه قرار گرفت و اظهار امیدواری کرد: اورژانس و آزمایشگاه این پروژه در صورت مساعدت خیر سلامت حداکثر تا شش ماه آینده راه اندازی شود.



 



این گزارش حاکیست: دکتر نیک زاد مدیر عامل خیرین سلامت شهرستان کاشان نیز در حاشیه این بازدید، از اورژانس امام خمینی شهرستان آران و بیدگل بازدید کردند.



 



لازم به ذکر است: اورژانس ابریشمچی در زیر بنایی در حدود 4000 مترمربع به همت خیر  سلامت حاج احمد ابریشمچی در حال احداث است که شامل بخش های اورژانس سرپایی، آزمایشگاه، رادیولوژی، مراکز تصویر برداری وجراحی های محدود، فیزیوتراپی و کلینیک های تخصصی خواهد بود.



 



گفتنی است: اورژانس امام خمینی(ره) شهرستان آران و بیدگل به صورت شبانه روزی، خدماتی نظیر ویزیت پزشک، تزریقات و پانسمان و خدمات جراحی سرپایی را به مردم منطقه ارائه می دهد.



 



 



 




  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 118178
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم