امروز : 30 تیر 1403
  • 1399/06/26 - 13:27
  • 6
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /ZTbj

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت از خوابگاه های دانشجویی و اماکن ورزشی دانشگاه علوم پزشکی کاشان بازدید کرد

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به اتفاق هیأت همراه از دو خوابگاه دانشجویی پسرانه اندیشه و دخترانه امام علی (ع) و فضاهای ورزشی دانشگاه علوم پزشکی کاشان مورخ ۲۶ شهریور ماه جاری بازدید کردند...




معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به اتفاق هیأت همراه از دو خوابگاه دانشجویی پسرانه اندیشه و دخترانه امام علی (ع) و فضاهای ورزشی دانشگاه علوم پزشکی کاشان مورخ ۲۶ شهریور ماه جاری بازدید کردند.



به گزارش وب دا، دکتر سیما سادات لاری، از بخش‌های مختلف خوابگاه های دخترانه و پسرانه  دانشگاه از جمله اتاق های مطالعه، آشپزخانه های هردوخوابگاه  و نیز اتاق ایزوله خوابگاه اندیشه و ... بازدید و مشکلات خوابگاه ها را از نزدیک بررسی کرد.



معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز در ادامه این بازدید، ضمن ابراز خرسندی از سفر دکتر لاری معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت به این دانشگاه، بیان داشت: دانشگاه علوم پزشکی کاشان در سال تحصیلی 99-98 حدود ۳۱۰۰ دانشجو دارد.



دکتر حمیدرضا گیلاسی افزود: حضور مسؤولانی چون دکتر لاری در دانشگاه  می‌تواند برای دانشجویان و مجموعه سیستم دانشگاه تاثیر مثبت بسیاری داشته باشد.



دکتر سیدعلیرضا طلائی مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز در خصوص گنجایش خوابگاه پسرانه اندیشه اظهار داشت: این خوابگاه در مساحت ۹۸۳ متر مربع با ظرفیت ۲۰۰ دانشجو در محل پردیس دانشگاه می باشد.



دکتر طلائی، در مورد ظرفیت خوابگاه دخترانه امام علی (ع) با مساحت ۸۲۳۷ متر مربع گفت: در این خوابگاه ۳۹۱ دانشجوی دختر اسکان داده شده است.



وی ادامه داد: این دانشگاه دارای پنج خوابگاه ملکی و یک خوابگاه مشارکتی می باشد که از این تعداد سه خوابگاه متعلق به دانشجویان دختر، سه خوابگاه متعلق به دانشجویان پسر است.



دکتر طلائی، کمبود فضای فیزیکی برای اسکان دانشجویان مجرد و بخصوص متاهل را یکی از مشکلات این دانشگاه دانست و گفت: در این خصوص نیاز به مشارکت و تعامل خیرین گرامی داریم.



این گزارش حاکیست: دکتر لاری در ادامه نیز از اماکن و فضاهای ورزشی نظیر سالن چندمنظوره جدیدالاحداث، زمین چمن، استخر سرپوشیده دانشگاه و... بازدید کردند.



عباسعلی مرشدی سرپرست اداره تربیت بدنی دانشگاه نیز در این بازدید، مشکلات و نیازهای دانشگاه در خصوص فضاها و تجهیزات ورزشی را بیان کرد و گفت: با توجه به اینکه سالن تربیت بدنی موجود دانشگاهمولفه های سالن چندمنظوره را ندارد، سالن چندمنظوره جدید در دست احداث می باشد.



دکتر لاری در پایان این بازدید، بر احداث و تجهیز سالن بدنسازی جهت دانشجویان تاکید و اظهار داشت: تجهیزات فرسوده مانند کف پوش سالن و ... نیاز به تعویض و تعمیرات دارد.



معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، تجهیز سالن ورزشی در راستای ارتقای سلامت دانشجویان را امری مهم و دارای اولویت دانست و گفت: باید تلاش کنیم تا تجهیزات لازم برای سالن ورزشی فراهم کنیم.






  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 119865
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم