امروز : 01 مرداد 1403
  • 1398/02/16 - 11:51
  • 5
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZZTj

نشست رئیس دانشگاه با اعضاء هیأت بورد گروه های زنان و زایمان و ارتوپدی وزارت بهداشت

نشست رئیس دانشگاه با اعضاء هیأت بورد گروه های زنان و زایمان و ارتوپدی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی روز یکشنبه مورخ 15/2/98 در سالن شهداء ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد...





نشست رئیس دانشگاه با اعضاء هیأت بورد گروه های زنان و زایمان و ارتوپدی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی روز یکشنبه مورخ 15/2/98 در سالن شهداء ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.



به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل دانشگاه، این نشست به منظور امکان سنجی ظرفیت های دانشگاه در خصوص ادامه تربیت دانشجو در مقطع دستیاری رشته های ارتوپدی و زنان و زایمان صورت گرفت.



بر اساس این گزارش، در نشست سرپرست و مدیران دانشکده پزشکی، معاون آموزشی بیمارستان بهشتی و اعضای هیات علمی گروه های زنان و زایمان و ارتوپدی دانشگاه با  اعضاء هیأت بورد وزارت متبوع، مسایل  پیش روی این گروه به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.



دکتر زهرا واحد پور فرد مدیر گروه زنان و زایمان و دکتر غلامرضا خسروی مدیر گروه ارتوپدی دانشگاه در نشست هایی جداگانه در رابطه با سابقه گروه، اهمیت این رشته، اعضائ هیئت علمی، امکانات گروه و همچنین  توجه و پشتیبانی دانشگاه و دانشکده توضیحات مبسوطی ارائه نمودند.



این گزارش حاکیست اعضاء هیأت بورد گروه های زنان و زایمان و ارتوپدی و کارشناس دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی نیز از امکانات و فضاهای آموزشی و تحقیقاتی گروه های زنان و زایمان و ارتوپدی و مراکز مرتبط با این گروه ها در بیمارستان های شهید بهشتی و شبیه خوانی بازدید به عمل آوردند.



 





  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 118617
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم