امروز : 03 مرداد 1403
  • 1396/05/29 - 14:36
  • 6
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zmpj

نشست رئیس دانشگاه با دندان پزشکان شاغل در حوزه معاونت بهداشتی

نشست رئیس دانشگاه با دندان پزشکان شاغل در حوزه معاونت بهداشتی، به منظور ارائه گزارش عملکرد 4 ماهه روز شنبه مورخ 28/5/96 در سالن شهدای ستاد مرکزی برگزار شد...




نشست رئیس دانشگاه با دندان پزشکان شاغل در حوزه معاونت بهداشتی، به منظور ارائه گزارش عملکرد 4 ماهه روز شنبه مورخ 28/5/96 در سالن شهدای ستاد مرکزی برگزار شد.



به گزارش وبدا، رئیس دانشگاه در این نشست، ضمن قدردانی از زحمات دندان پزشکان در خصوص خدمات ارائه شده به شهروندان گرامی در پایگاه های جامع سلامت شهری و روستایی در راستای طرح تحول سلامت دهان و دندان، بر لزوم ارائه خدمات بیشتر و بهتر، در پایگاه های سلامت تاکید کرد.



کارشناس مسئول واحد سلامت دهان و دندان دانشگاه نیز در این نشست، به ارائه گزارش عملکرد این واحد و خدمات ارائه شده در پایگاه های جامع سلامت شهری و روستایی پرداخت.



دکتر محمد فرجی، با اشاره به 4420 مورد ترمیم دندان و 4452  مورد فیشور سیلانت در این مدت اظهار داشت:916 مورد ترمیم دندان  و 1784 مورد فیشور سیلانت در پایگاههای ثابت سلامت مدارس اعلائیان و واحدی انجام شده است.



وی، ضمن اشاره به کشیدن 14000 دندان در این مدت ادامه داد: برای 1610دانش آموز پایه هفتم کلیه خدمات دندان پزشکی انجام شده است و امید است تا پایان شهریورماه این تعداد 2برابر شود.



دکتر فرجی،با بیان اینکه ارائه خدمات دهان و دندان به عموم مردم و با اولویت گروه های هدف (دانش آموزان و زنان باردار) در سال های 94 و 95 انجام شده است تصریح کرد: با توجه به اینکه یکی از اهداف طرح تحول سلامت کاهش پرداختی از جیب مردم بوده است مبلغ 18 میلیارد تومان کاهش پرداختی از جیب مردم در زمینه دهان و دندان داشته ایم.



برپایه این گزارش: دندان پزشکان در این جلسه بر همکاری در ادامه  اجرای برنامه طرح تحول سلامت، تاکید و بیان مشکلات پیش رو پرداختند.




  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 117327
کلمات کلیدی

تصاویر

http://webda.kaums.ac.ir//UploadedFiles/NEWS/1sh.gif http://webda.kaums.ac.ir//UploadedFiles/NEWS/1sh.gif http://webda.kaums.ac.ir//UploadedFiles/NEWS/1sh.gif http://webda.kaums.ac.ir//UploadedFiles/NEWS/1sh.gif http://webda.kaums.ac.ir//UploadedFiles/NEWS/1sh.gif http://webda.kaums.ac.ir//UploadedFiles/NEWS/1sh.gif http://webda.kaums.ac.ir//UploadedFiles/NEWS/1sh.gif http://webda.kaums.ac.ir//UploadedFiles/NEWS/1sh.gif http://webda.kaums.ac.ir//UploadedFiles/NEWS/1sh.gif http://webda.kaums.ac.ir//UploadedFiles/NEWS/1sh.gif
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم