امروز : 04 مرداد 1403
  • 1396/03/08 - 14:03
  • 6
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /Zbmj

نشست سرپرست دانشگاه با دانشجویان فعال فرهنگی

هم‌زمان با دومین روز از ماه مبارک رمضان، نشست صمیمانه سرپرست دانشگاه با دبیران کانون‌ها و تشکل‌ها، فعالان فرهنگی و اعضای شورای صنفی این دانشگاه شامگاه روز یکشنبه مورخ 8/3/96 در سالن دکتر محمد قریب برگزار شد..




هم‌زمان با دومین روز از ماه مبارک رمضان، نشست صمیمانه سرپرست دانشگاه با دبیران کانون‌ها و تشکل‌ها، فعالان فرهنگی و اعضای شورای صنفی این دانشگاه شامگاه روز یکشنبه مورخ 8/3/96 در سالن دکتر محمد قریب برگزار شد.



 



به گزارش وب دا، سرپرست دانشگاه در این نشست، ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع فعالان فرهنگی، ایمان و عمل صالح را پایه فعالیت های فرهنگی دانست.



 



دکتر ابراهیم کوچکی، با بیان اینکه اساس انقلاب اسلامی ایران فعالیت‌های همین کانون‌های فرهنگی بود، بخشی از سابقه تشکیل و  فعالیت‌های تشکل‌ها  و انجمن های اسلامی را بیان کرد و به دانشجویان فرهنگی به عنوان  وارثان  انقلاب توصیه کرد  که جهت را حفظ کرده و در خط امام راحل (ره) گام بردارند.



 



سرپرست دانشگاه، همچنین خواستار اتحاد و وحدت کانون ها و تشکل ها در اجرای برنامه‌های مذهبی و مناسبت‌های ملی شد و این نوع همکاری را بین دانشجویان نوعی تمرین مدیریت برای حضور در عرصه اجتماع دانست.



 



دکتر کوچکی، در ادامه به مسایل و مشکلات مطرح شده از سوی دانشجویان پاسخ و در مورد حل مشکلاتشان قول مساعد داد.



 



دکتر حمیدرضا گیلاسی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، نیز در این جلسه ضمن تشکر از حضور سرپرست دانشگاه در جمع دانشجویان اظهار امیدواری کرد: شرایطی فراهم شود تا دانشجویان با توانایی و سلایق گوناگون بتوانند در عرصه فرهنگی فعالیت کنند.



 



این گزارش حاکیست: در ادامه این برنامه، دانشجویان فرهنگی و دبیران کانون‌ها و تشکل‌ها از دغدغه‌ها و مشکلات خود صحبت کردند.



 



لازم به ذکر است: در این برنامه نماینده دانشجویان اتباع خارجی نیز برخی مشکلات فرهنگی و آموزشی این دانشجویان را مطرح کرد.



 



برپایه این گزارش: کمبود اعتبار در بخش فرهنگی، کمبود فضای فیزیکی، عدم سیاست گذاری کلی در برنامه‌های شورای فرهنگی، موازی کاری در فعالیت‌های فرهنگی در برخی کانون‌ها، در نظر گرفتن تسهیلات برای فعالان فرهنگی، ایجاد صندوق قرض الحسنه و پرهیزاز اسراف و همچنین تامین خوابگاه برای دانشجویان جدیدالورود و متاهلین، تامین اقلام مصرفی دانشگاه از تولیدات داخلی و ... بخشی از مطالبات دانشجویان شرکت کننده بود.



 



شایان ذکر است: بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا و صرف افطاری، اعضای شورای فرهنگی دانشگاه، دبیران کانون‌ها و تشکل‌ها و فعالان فرهنگی و اعضای شورای صنفی در سالن دکتر قریب دانشکده پزشکی حضور یافته و با اهدا لوح و هدایایی از زحمات پنج ساله مرتضی عبدالوند مدیر سابق معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه تقدیر و برای احمدرضا لطف آبادی به عنوان چهره توانمند قرآنی و فرهنگی به عنوان مدیر جدید فرهنگی آرزوی موفقیت شد.



 




 






 








  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 117146
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم