امروز : 03 مرداد 1403
  • 1396/07/24 - 12:53
  • 6
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Znrj

نشست همفکری درون سازمانی مسئول روابط عمومی دانشگاه با مسئولین و کارشناسان روابط عمومی برگزار شد

نشست مسئول روابط عمومی دانشگاه با مسئولین، رابطین و کارشناسان روابط عمومی جهت بیان نقطه نظرات و ارائه گزارش کار روابط عمومی دانشگاه روز یکشنبه مورخ 23/7/96 در سالن دکتر قریب تشکیل شد..




نشست مسئول روابط عمومی دانشگاه با مسئولین، رابطین و کارشناسان روابط عمومی جهت بیان نقطه نظرات و ارائه گزارش کار روابط عمومی دانشگاه روز یکشنبه مورخ 23/7/96 در سالن دکتر قریب تشکیل شد.



به گزارش وب دا، حوریه زاهد مسئول روابط عمومی دانشگاه در این نشست، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همکاران در شش ماهه نخست سال، بر لزوم همکاری و تعامل بیشتر با روابط عمومی دانشگاه تاکید کرد.



مسئول روابط عمومی دانشگاه در این جلسه ضمن ارائه گزارش کار روابط عمومی دانشگاه، در خصوص صرفه جویی هایی که در زمینه نیروی انسانی، مالی و منابع فیزیکی در حوزه روابط عمومی انجام شده  مطالبی را بیان کرد.



 وی، راه اندازی رادیو سراسری دانشگاه، خرید سرور مخصوص روابط عمومی جهت نرم افزارهای مرتبط به خصوص آرشیو عکس و فیلم، تخصیص بودجه سالانه جداگانه به روابط عمومی دانشگاه و واحدهای تابعه، تجهیز و بروزرسانی سالن ها زیر مجموعه روابط عمومی دانشگاه را از برنامه های آتی روابط عمومی عنوان کرد.



زاهد اظهار داشت: روابط عمومی نقشی بسیار موثر در بهبود وضعیت سازمان و ایجاد تعامل بین مجموعه های درون و برون سازمانی دارد و مسئول روابط عمومی بایستی واجد یک سری خصوصیات و روش های کار آمد در اداره امور و انجام وظایف شغلی باشد تا بتواند موجب پیشرفت کاری در ادارات و سازمان ها شود.



وی، روابط عمومی پویا و هدفمند را بازوی اصلی مدیران دانست و افزود: حفظ ارزش ها، احترام به حقوق مردم، امانتداری، رصد افکار عمومی، الگو سازی و ترویج اخلاق و فرهنگ سلامت از مهمترین نکاتی است که باید در موضوع روابط عمومی دانشگاه به آن توجه داشت و در تحقق آن تلاش کرد.



لازم به ذکر است در پایان نشست کلیه مدعوین ضمن بیان مشکلات موجود در واحدهای تابعه پیشنهاداتی را در راستای ارتقا اطلاع رسانی عنوان نمودند.



 



 



 








  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 117442
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم