امروز : 31 تیر 1403
  • 1398/09/16 - 09:48
  • 9
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZiFj

نشست هم اندیشی ارتقاء جشنواره فرهنگی دانشگاه برگزار شد

در راستای ارتقاء جشنواره فرهنگی و شناسایی نقاط ضعف و قوت آن، نشست هم اندیشی با حضور معاون و مدیر فرهنگی دانشجویی دانشگاه، معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه و سایر عوامل اجرایی و برگزیذگان در در سالن دکتر غدیر دانشکده پزشکی برگزار شد...




در راستای ارتقاء جشنواره فرهنگی و شناسایی نقاط ضعف و قوت آن، نشست هم اندیشی با حضور معاون و مدیر فرهنگی دانشجویی دانشگاه، معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه و سایر عوامل اجرایی و برگزیذگان در در سالن دکتر غدیر دانشکده پزشکی برگزار شد.



به گزارش روابط عمومی وامور بین الملل دانشگاه، دکتر حمیدرضا گیلاسی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه ضمن تشکر از تلاش های خالصانه عوامل اجرایی جشنواره فرهنگی در دانشگاه، جشنواره سیمرغ را یکی از بزرگترین برنامه‌های حوزه فرهنگی و دانشجویی دانست و به تقویت و زمینه سازی بروز توانایی‌های فرهنگی و هنری دانشجویان اشاره کرد.



دکتر گیلاسی ایجاد پویایی، روحیه شاد و فضای پرشور در بین دانشجویان همراه با معنویت در محیط دانشجویی، برگزاری کلاس های آموزشی در راستای توانمندسازی استعدادهای هنری و فرهنگی دانشجویان  را از جمله اهداف این مدیریت برشمرد.



وی هدف از برگزاری این جلسه را بررسی مشکلات، ارائه راهکار و بیان نقاط ضعف جشنواره توسط مدعوین برشمرد و اذعان داشت: نقد منصفانه دانشجویان را پذیرا هستیم.



دکتر محمدحسین صالحی مدیر فرهنگی دانشگاه نیز در ادامه این نشست گفت: اساس برنامه ریزی واحد فرهنگی در این سال تحصیلی برگزاری دوره های آموزشی و توانمندسازی دانشجویان در این راستا می باشد.



لازم به ذکر است: در ادامه مقام آوران کشوری و سفیران سیمرغ، داورهای مرحله دانشگاهی و راه یافتگان به مرحله کشوری در طول جشنواره سال های اخیر به بیان مشکلات، دغدغه‌ها و مطالبات و پیشنهادات خود پرداختند.



اختصاص فضای فیزیکی برای فعالیت های این حوزه مثل تمرین گروه تئاتر، ایجاد پویایی و نشاط برای دانشجویان، افزایش هزینه های جشنواره فرهنگی، پذیرش میزبانی جشنواره های فرهنگی شهرستان، برگزاری مسابقات مشاعره در فواصل زمانی کوتاه در سطح دانشگاه، استفاده از دانشجویان توانمند دانشگاه بعنوان مدرس دوره های آموزشی، درخواست صدور مجوز برای فعالیت موسیقی بانوان دانشگاه، انجام فعالیت های جشنواره در طول سال، برگزاری دوره های آموزشی برای کلیه رشته ها بصورت مستمر، برگزاری مسابقات فرهنگی در داخل دانشگاه برای رشته های مختلف جشنواره و شناسایی استعدادها بعضی از مباحث مطروحه در این نشست بود.




  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 119034
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم