امروز : 30 تیر 1403
  • 1399/06/03 - 09:21
  • 9
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zwaj

نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی در دانشگاه برگزار شد

نشست کارگروه مشترک سلامت و امنیت غذایی با حضور رئیس دانشگاه، فرمانداران شهرستان های کاشان و آران و بیدگل و جمعی از مسئولین شهرستان و دانشگاه روز یکشنبه مورخ 2/6/99 در سالن جلسات دکتر قریب واقع در دانشکده پزشکی دانشگاه برگزار شد...




نشست کارگروه مشترک سلامت و امنیت غذایی با حضور رئیس دانشگاه، فرمانداران شهرستان های کاشان و آران و بیدگل و جمعی از مسئولین شهرستان و دانشگاه روز یکشنبه مورخ 2/6/99 در سالن جلسات دکتر قریب واقع در دانشکده پزشکی دانشگاه برگزار شد.



 به گزارش وب دا، رئیس دانشگاه در این نشست ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام محرم و گرامیداشت یکم شهریورماه (روز پزشک)،  یاد نام و خاطره شهید مدافع سلامت دکتر مجید فرهاد را گرامیداشت.



دکتر سید علیرضا مروجی، همچنین با اشاره به  آغاز هفته دولت و گرامیداشت چهارم شهریورماه به عنوان روز کارمند، لزوم تعامل جهت حل مشکلات بهداشتی مشترک بین دو شهرستان و توجه ویژه بیشتر به امر سلامت به خصوص وضعیت بیماری کرونا در دو شهرستان نکاتی را بیان کرد.



دکتر علی اکبر مرتضایی فرماندار شهرستان کاشان نیز در این جلسه، ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت امام حسین (ع)، گرامیداشت یکم شهریورماه (روز پزشک) و تبریک به پزشکان در جلسه و تجلیل از مقام مدافعان سلامت ، درخصوص مطالب ارائه شده و همچنین لزوم برگزاری مداوم و مستمر جلسات کارگروه بین دو شهرستان، تجلیل از زحمات کلیه پرسنل دانشگاه علوم پزشکی کاشان در مقابله با بیماری کرونا، ساماندهی وضعیت جایگاه تخلیه زباله در جاده ابوزیدآباد و پساب تصفیه خانه فاضلاب کاشان و اقدامات ادارات و ارگان های مرتبط سخنانی را عنوان نمود.



دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل نیزبا تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) و گرامیداشت روز پزشک و آغاز هفته دولت، در خصوص استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان دانشگاهی به منظور انجام مطالعات کارشناسی دقیق در خصوص مشکلات بهداشتی منطقه و رسالت حوزه فرمانداری در اولویت قرار دادن موضوعات تامین سلامت، ارزاق مردم، رونق تولید و تامین امنیت مطالبی را بیان کرد.



دکتر محمد حاجی جعفری معاون درمان، دکتر محسن تقی زاده معاون غذا و دارو، دکتر مرتضی پنجه شاهی معاون فنی معاونت بهداشتی و دکتر اعظم باقری سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل نیز گزارش های خود را تبیین نمودند.



 








  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 119788
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم