امروز : 02 مرداد 1403
  • 1397/02/20 - 12:53
  • 7
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zb1j

نظارت بر پروژه های بزرگ و توانمندسازی دفاتر فنی در پیشرفت دانشگاه ها بسیار موثر است

رئیس دانشگاه گفت: نظارت بر پروژه های بزرگ و توانمندسازی دفاتر فنی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه در پیشرفت و توسعه دانشگاه ها بسیار موثر است...




رئیس دانشگاه گفت: نظارت بر پروژه های بزرگ و توانمندسازی دفاتر فنی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه در پیشرفت و توسعه دانشگاه ها بسیار موثر است.



به گزارش وب دا، دکتر ابراهیم کوچکی امروز پنج شنبه مورخ 20/2/97 در پانزدهمین پودمان آموزشی مدیران فنی دانشگاه های علوم پزشکی کشور در دانشگاه افزود: بازدید و نظارت کارگروه متشکل از افراد متخصص، با تجربه و خبره از طرح ها و پروژه های عمرانی دانشگاه ها اقدام هوشمندانه و موثری است که راهنمایی ها و حمایت های این کارگروه منجر به پیشرفت هر چه بیشتر جامعه دانشگاهی و در نهایت کشور خواهد شد.



وی، برنامه ریزی برای تأمین فضاهای کالبدی دانشگاه به منظور توسعه و گسترش فضاهای آموزشی مورد نیاز، تهیه و تدوین طرح جامع دانشگاه و تأمین زمین و امکانات با در نظر گرفتن توسعه آموزش عالی، نظارت بر حسن اجرای طرح های عمرانی دانشگاه، نظارت بر اجرای طرح های ساختمانی و تأسیساتی و همچنین تعمیرات اساسی و نگهداری ساختمان‌های واحد‌های مختلف دانشگاه، تهیه نقشه طرح های عمرانی دانشگاه، جمع آوری اطلاعات لازم برای تنظیم بودجه طرح های عمرانی دانشگاه و ... را از جمله وظایف این دفاتر برشمرد که می تواند در این راستا موثر باشد.



دکتر کوچکی، همچنین خواستار افزایش همدلی و اتحاد جهت پشت سرگذاشتن مشکلات شد و از وزارت بهداشت درخواست کرد راهکارهای جذب نوین سرمایه را تدوین کنند.



رئیس دانشگاه در ادامه، به سابقه فرهنگی و علمی کاشان اشاره کرد و گفت: مسئولین بایستی نگاهشان به این شهر باتوجه به این قدمت فرهنگی متفاوت باشد.






  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 117830
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم