امروز : 02 مرداد 1403
  • 1397/05/01 - 12:17
  • 6
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zf3j

هفتمین نشست ستاد تحول سلامت دانشگاه تشکیل شد

هفتمین نشست ستاد دانشگاهی تحول سلامت با حضور رئیس دانشگاه و سایر اعضاء در تاریخ 31/4/97 در سالن شهداء ستاد مرکزی تشکیل شد...




هفتمین نشست ستاد دانشگاهی تحول سلامت با حضور رئیس دانشگاه و سایر اعضاء در تاریخ 31/4/97 در سالن شهداء ستاد مرکزی تشکیل شد.



 



به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل دانشگاه علوم پزشکی کاشان، رئیس دانشگاه در این جلسه، خلاصه ای از مطالب و توصیه های مقام عالی وزارت در اجلاس اخیر روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور را بیان کرد.



 



دکتر کوچکی، با اشاره به تاکید وزیر بهداشت بر ضرورت تشکیل منطقه هفت آمایشی و ارائه سه نمونه از موارد موفق اجرایی دانشگاه ها در صرفه جویی منابع گفت: رسیدگی و ارسال پرونده های بیماران بستری به بیمه های طرف قرارداد در اسرع وقت، پیگیری جهت وصول 60 درصد مطالبات بیمارستان ها در سه ماهه اول سال 97 پس از رسیدگی به اسناد از بیمه ها، اعلام کلیه خدمات توسعه ای در بخش درمان به مقام وزارت و برآورد داروهای بیماران خاص و صعب العلاج توسط معاونت غذاو دارو و ذخیره آن در انبار از مباحث مهم مطروحه در این همایش بود.



 



وی، برگزاری جلسه رابطین با کلان مناطق آمایشی، بررسی روش P4Q  و شرایط اجرایی و هزینه بر بودن آن، انتخاب مسئول پیگیری امور بیمه ها و تکمیل پرونده ها در دانشگاه، توجه ویژه به بیماران خاص و بیماری های صعب العلاج، مدیریت کمی و کیفی اضافه کار پرسنل و کارانه ها، مدیریت نیروی انسانی و تلاش جهت استفاده بهینه و کارآمد نیروی انسانی و برخورد با متخلفین و قاطعیت در تصمیم گیری ها در این زمینه را از دیگر موارد نشست روسای دانشگاه ها برشمرد.



 



 




  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 117948
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم