امروز : 01 مرداد 1403
  • 1393/02/11 - 09:04
  • 12
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZDgC

پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت روز استاد

دکتر محمد حسین اعرابی با صدور پیامی فرارسیدن دوازدهم اردیبهشت روز استاد و معلم را به همه‌ اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه تبریک گفت...




دکتر محمد حسین اعرابی با صدور پیامی فرارسیدن دوازدهم اردیبهشت روز استاد و معلم را به همه‌ اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه تبریک گفت.



به گزارش وب دا، متن پیام رئیس دانشگاه به شرح ذیل است:



بسم الله الرحمن الرحیم



اقْرأْ باسْم ربّک الّذی خلق – خلق الْإنسان منْ علقٍ- اقْرأْ و ربّک الْأکْرم- الّذی علّم بالْقلم



فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری (ره) و آغاز هفته معلم، یادآور جایگاه والای علم و معرفت و مقام والای معلم در تفکر دینی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شکوه و عظمت مردان و زنان فرهیخته‌ای است که در تاریخ پرافتخار این سرزمین، در حریم مقدس دانشگاه و مدرسه و فضای آسمانی تعلیم و تربیت زیباترین جلوه‌های عشق و ایثار را به تصویر کشیده‌اند.



سپاس یگانه معبودی را سزاست که آدمیان را به دانش و خرد بر عالمیان سروری بخشید و راهنمایانی از میان ایشان برانگیخت تا تعلیم دهند و تربیت کنند و تعالی بخشند روح بلندی را که او در وجود انسان دمید و برافروزاند شعله های عشق را که امانت اوست در دل اشرف مخلوقات که شایسته این امانت بود.



تعلیم و تعلم از شئون الهی است و خداوند، این موهبت را به پیامبران و اولیای پاک خویش ارزانی کرده است تا مســــــیر هدایت را به بشر بیاموزند و چنین شد که تعلیم و تعلم به صورت سنت حسنه آفرینش درآمد.



اینجانب هفته بزرگداشت مقام والای معلم و استاد را بر تمامی تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت تبریک عرض می نمایم. امیدوارم به لطف خداوند متعال و در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت ولی امر مسلمین آیت‌الله امام خامنه‌ای (مدظله العالی) با تلاش و همت همه معلمان صبور این سرزمین شاهد شکوفایی هرچه بیشتر نوجوانان و جوانان عزیز این خطه از میهن اسلامی باشیم.



دکتر محمد حسین اعرابی



رئیس دانشگاه




  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 113638
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم