امروز : 27 تیر 1403
  • 1400/12/09 - 14:27
  • 22
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZYCP

پیام تبریک سرپرست دانشگاه به مناسبت روز ملی بهداشت محیط

سرپرست دانشگاه، در پیامی 11 اسفندماه روز ملی بهداشت محیط را به فعالان این عرصه تبریک گفت...





سرپرست دانشگاه، در پیامی 11 اسفندماه روز ملی بهداشت محیط را به فعالان این عرصه تبریک گفت.



 



به گزارش وب دا، متن پیام تبریک دکتر کورش ساکی به شرح ذیل است:



 



با توجه به رسالت حوزه بهداشت و درمان، در خصوص حفظ و ارتقاء سطح سلامت جامعه، یازدهم اسفند ماه به عنوان روز ملی بهداشت محیط نامگذاری شده است تا آحاد جامعه با آگاهی و همکاری بیشتر نسبت به رعایت مسائل بهداشت محیط زیست خود توجه داشته باشند چراکه رسیدن به اهداف و شاخص های بهداشتی مطلوب نیازمند مشارکت همه افراد است.



 



حفظ تندرستی و رهایی از رنج و بیماری یکی از مهم ترین مسائلی است که همواره در طول تاریخ فکر بشر را به خود مشغول کرده است.  با پیشرفت علم و دانش و شناخت عوامل بیماری زا و تأثیر آن بر تندرستی، انسان آموخت که باید در محیط پاکیزه و سالم زندگی کند و از آنچه سلامتی او را به خطر می اندازد اجتناب کند.



 



خوشبختانه در تاریخ فعالیت مهندسی بهداشت محیط که در کشور به عنوان یک فعالیت منسجم قدمتی بیش از نیم قرن داشته و منشاء اثرات زیادی در ارتقاء سلامت جامعه بوده است که با همت والا و تلاش بی وقفه همکاران در این حیطه روز به روز درخشش و اثربخشی بیشر داشته است که برهیچ انسان دوستدار سلامت بشریت پوشیده نیست.



 



یازدهم اسفند ماه روز ملی بهداشت محیط، همواره یادآور زحمات شبانه روزی خدمتگزاران این عرصه در نظام سلامت است که سختی های فراوان این حرفه را به جان خریده و برای توسعه سلامت در جامعه از هیچ کوششی فروگذار نکرده اند.



 



اینجانب ضمن تبریک این روز به شما عزیزان سلامتی، بهروزی و توفیق در ارائه خدمت به جامعه را برایتان از درگاه خداوند متعال خواستارم.




 





دکتر کورش ساکی



سرپرست دانشگاه



 





 


  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 121523
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم