امروز : 01 مرداد 1403
  • 1398/02/03 - 11:16
  • 9
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZcSj

پیام فرماندار ویژه کاشان، به مناسبت هفته سلامت

علی اکبر مرتضایی، فرماندار ویژه کاشان و رئیس شورای سلامت شهرستان در پیامی ضمن گرامیداشت هفته سلامت، گفت: به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران و توجه ویژه به تأمین و توسعه بهداشت و درمان آحاد جامعه، شاهد تحول و اقدامات ماندگار و ملموس در این حوزه هستیم که حاکی از مشارکت و احساس مسئولیت تک‌تک تلاشگران این عرصه می باشد...




علی اکبر مرتضایی، فرماندار ویژه کاشان و رئیس شورای سلامت شهرستان در پیامی ضمن گرامیداشت هفته سلامت، گفت: به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران و توجه ویژه به تأمین و توسعه بهداشت و درمان آحاد جامعه، شاهد تحول و اقدامات ماندگار و ملموس در این حوزه هستیم که حاکی از مشارکت و احساس مسئولیت تک‌تک تلاشگران این عرصه می باشد.



 



 در متن پیام فرماندار کاشان به مناسبت هفته سلامت آمده است:



 



   تامین سلامت به عنوان محوری ترین عامل توسعه پایدار، از بنیادی ترین حقوق شهروندی و از وظایف اصلی دولت ها به شمار می آید که امروزه با تغییر سبک زندگی عموم جامعه، دستیابی بدان را با چالش های جدی مواجه نموده است.



 



به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران و توجه ویژه به تأمین و توسعه بهداشت و درمان آحاد جامعه، شاهد تحول و اقدامات ماندگار و ملموس در این حوزه هستیم که حاکی از مشارکت و احساس مسئولیت تک‌تک تلاشگران این عرصه می باشد.



 



یکم لغایت هفتم اردیبهشت ماه که تحت عنوان "هفته سلامت" نامگذاری شده است را به کلیه دستاندرکاران بخش سلامت که در امر پیشگیری، درمان و ارتقاء شاخص های سلامت شهروندان، زحمات شبانه‌روزی را متحمل می شوند تبریک عرض می نمایم و ضمن آرزوی تحقق شعار"مراقبت های اولیه بهداشتی راهی به سوی پوشش همگانی سلامت" از خداوند متعال برای ایشان بهروزی و توفیق خدمت به مردم مسئلت می نمایم.



 



 گفتنی است از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه در ایران هفته سلامت نامگذاری شده است هفته سلامت سال ۱۳۹۸ با شعار"مراقبت‌های اولیه بهداشتی راهی به سوی پوشش همگانی سلامت" با برنامه‌های خاصی در سراسر کشور برگزار خواهد شد.



 




  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 118572
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم