امروز : 31 تیر 1403
  • 1398/09/09 - 14:21
  • 7
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z6Fj

کار فرهنگی یک هنر، دانش، تخصص و مهارت است

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه اظهار داشت: کار فرهنگی یک هنر، دانش، تخصص و مهارت است...


معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه اظهار داشت: کار فرهنگی یک هنر، دانش، تخصص و مهارت است.



به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه، دکتر حمیدرضا گیلاسی ضمن تشکر از حضور شرکت کنندگان در مراسم انتخابات خانه نشریات دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی منطقه مرکزی گفت: کار در حوزه نشریات کار دشواری است که نیاز به علم و مهارت دارد تا بتوانید در زمینه های مختلف آن کار کنید.



دکتر محمدحسین صالحی مدیر فرهنگی دانشگاه نیز در این نشست، از کلیه مدیران مسئول و فعالان نشریات دانشجویی برای شرکت در این نشست تشکر و قدردانی نمود و اظهار امیدواری کرد: کارگاه های برگزار شده در راستای افزایش مهارت و توانمندسازی شرکت کنندگان، مفید واقع شده باشد.



قدیر حجازی زاده مسئول نشریات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در ادامه، ضمن تشکر از مدیران و دانشجویان دانشگاه برای فراهم نمودن امکانات و میزبانی خوبشان بیان داشت: امیدواریم بعد از استقرار تیم جدید در حوزه نشریات، جایگاه و اهمیت ویژه ای برای نشریات ببینیم و با توجه به نشست هایی که به تازگی برگزار کرده ایم؛ حوزه نشریات کمترین آسیب را ببیند و پیشرفت کند.



در پایان این نشست نامزدهای انتخاباتی ضمن معرفی خود به مشکلات عرصه نشریات دانشجویی پرداختند و انتخابات برای پنج نفر کاندید از  ۱۷ نفر ثبت نام کننده  انجام شد.



انتخابات در حضور ناظرین دانشجویی و قدیر حجازی زاده مسئول نشریات دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور برگزار شد و در نهایت امین ملاگلی از دانشگاه علوم پزشکی کاشان با کسب اکثریت آراء به همراه کامیاب کریم پور از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و علی کریمی راد از دانشگاه علوم پزشکی یزد به ‌عنوان نمایندگان نشریات منطقه مرکزی انتخاب شدند.



نتایج انتخابات به شرح زیر است:



کل آراء:۱۲۶ رای



امین ملاگلی: ۳۹ رای



کامیاب کریم پور: ۳۷ رای



علی کریمی راد: ۳۳ رای



محمد امین خلیلی: ۱۲ رای



محمد قربانی: ۵ رای



لازم به ذکر است انتخابات در دومین روز از نشست فعالان و کارشناسان نشریات دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی منطقه مرکزی کشور با حضور دانشگاه های علوم پزشکی اصفهان، شهرکرد، یزد و کاشان انجام شد.




  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 119022
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم