امروز : 27 تیر 1403
  • 1400/11/09 - 13:32
  • 18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZGAP

کانون‌ دانشجویی هلال احمر دانشگاه رتبه اول را کسب کرد

مدیر فرهنگی دانشگاه، از کسب رتبه برتر کانون هلال احمر دانشجویان در جشنواره کانون‌های دانشجویی برتر هلال احمر کشور خبر داد...




مدیر فرهنگی دانشگاه، از کسب رتبه برتر کانون هلال احمر دانشجویان در جشنواره کانون‌های دانشجویی برتر هلال احمر کشور خبر داد.



 



به گزارش وب دا، محمد جهاندار افزود: کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه های علوم پزشکی کاشان، بابل و شهرکرد به ترتیب بالاترین امتیاز را کسب کرده و سه کانون برگزیده نهایی این جشنواره شدند.



 



وی، با اشاره به انجام این ارزیابی با شرکت ۲۰ کانون از مجمع کانون‌های هلال احمر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: ارزیابی در دو مرحله از سوی وزارت صورت گرفت و در مرحله اول ۱۸ کانون دانشجویی برتر توانستند نیمی از امتیازات را به دست آورند و سپس با پایان دور اول و با بررسی و ارزیابی دقیق‌تر مستندات، کانون‌های برگزیده نهایی اعلام شدند.



 



مدیر فرهنگی دانشگاه، ضمن تبریک به دبیر و اعضای کانون دانشجویی هلال احمر، نقش جوانان بخصوص دانشجویان در فعالیت‌های جمعیت هلال احمر را ویژه برشمرد و تصریح کرد: جوانان نقش مهم و پررنگی در برنامه‌های جمعیت هلال احمر دارند و می‌توانند با ورود به عرصه امداد و نجات باعث تقویت این حوزه شده و موجبات خدمت بهتر به مردم را فراهم سازند.



 



جهاندار، با بیان اینکه خدمت به انسان‌ها جهت کاستن آلام بشری سراسر خیر و نیکویی است، ادامه داد: جوانان هر کشور ارزشمندترین سرمایه‌هایی هستند که می‌توانند با قرار گرفتن در مسیر صلح و دوستی و ارایه خدمت، امور خیریه را در جوامع نهادینه کنند.



 



جهاندار در پایان گفت: جشنواره کانون‌های دانشجویی برتر هلال احمر با هدف انتخاب کانون هلال احمر برتر، تجلیل از فعالیت های شاخص و خلاقانه طبق اساسنامه کانون‌های هلال احمر و همچنین اشتراک گذاری و تجارب الگوهای موفق در بین کانون های هلال احمر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در سطح ملی طراحی و برگزار می شود.





 




  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 121393
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم