امروز : 03 مرداد 1403
  • 1396/08/27 - 10:15
  • 6
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zusj

کسب افتخاری دیگر برای دانشگاه در حوزه رسانه و فرهنگی

دوتن از دانشجویان و کارمندان دانشگاه، در جشنواره "مردم و رادیو" صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، نامزد نهایی دریافت جایزه شدند...




دوتن از دانشجویان و کارمندان دانشگاه، در جشنواره "مردم و رادیو" صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، نامزد نهایی دریافت جایزه شدند. 



به گزارش وب دا، "سعید غزنوی" دانشجوی فارغ التحصیل پرستاری دانشگاه و برنامه ساز رسانه، در بیش از ۹ بخش از جشنواره "مردم و رادیو" صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نامزد نهایی دریافت جایزه شد. 



کمیته داوری اولین دوره جشنواره "ایران من"، بعد از پایان داوری در بخش های مختلف با دریافت حدود پنج هزار اثر و چندین مرحله داوری، نامزدهای دریافت جایزه در هر بخش را معرفی کرد. 



همچنین "علیرضا رجبعلی‌زاده کاشانی" کارمند این دانشگاه نیز در بخش شعر توانست به جمع نامزدهای نهایی راه پیدا کند.



جمعا ۹۷ نفر، نامزد دریافت جایزه در جشنواره فرهنگی هنری «ایران من»، بودند که ۳۵ نفر ازنامزدها از تهران و بعد از آن، اصفهان و کاشان بالاترین آمار نامزد را داشتند.



"سعید غزنوی" فارغ التحصیل پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کاشان، در این جشنواره در بیش از ۹ بخش شامل: برنامه سازی و تهیه کنندگی رادیو (پادکست)، مستند رادیویی، برنامه طنز، گزارش صوتی رادیویی، فضای مجازی، شعر، داستانک، متن رادیویی، آنونس و تیزر صوتی نامزد نهایی دریافت جایزه شد و رتبه نخست بیشترین تعداد ثبت اثر در جشنواره را از آن خود کرد.



گفتنی است، اختتامیه جشنواره رادیویی "مردم و رادیو" شبکه رادیویی ایران، آذر ماه همزمان با میلاد حضرت رسول با حضور جمعی از اهالی رسانه و هنرمندان صدا و سیما در تهران برگزار خواهد شد.



 






  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 117506
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم