امروز : 07 شهریور 1403
  • 1396/01/26 - 13:52
  • 6
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z14j

گردهمایی گروه کوهنوردی همنورد دانشگاه

گردهمایی گروه کوهنوردی همنورد با حضور سرپرست دانشگاه، رئیس اداره ورزش و جوانان، رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی کاشان و جمعی از کوهنوردان دانشگاه به همراه خانواده هایشان شامگاه پنج شنبه مورخ 24/1/96 در تالار ابریشم برگزار شد...




گردهمایی گروه کوهنوردی همنورد با حضور سرپرست دانشگاه، رئیس اداره ورزش و جوانان، رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی کاشان و جمعی از کوهنوردان دانشگاه به همراه خانواده هایشان شامگاه پنج شنبه مورخ 24/1/96 در تالار ابریشم برگزار شد.



 



به گزارش وب دا، سرپرست دانشگاه در این مراسم، بر اهمیت ورزش به ویژه ورزش های همگانی تاکید کرد و گفت: ورزش های گوناگون علاوه بر آن که از بروز بسیاری از بیماری ها جلوگیری می کند و نقش پیشگیری را به عهده دارد، همواره در درمان بسیاری از بیماری ها موثر واقع می شود و یک نقش درمانی را از نظر علم پزشکی برعهده می گیرد.



 



دکتر ابراهیم کوچکی، با اشاره به اینکه یکی از راه های مبارزه با تنش های زندگی، فعالیت فیزیکی منظم است، گفت: ورزش باعث ترشح هورمون های نفرین، دوپامین، سروتونین و اندروفین می شود که عامل اصلی شادی و کاهش استرس هستند.



 



وی، با اشاره به ضرورت فرهنگ سازی در انجام ورزش های همگانی در بین کارکنان دانشگاه، قول مساعد جهت حمایت از گروه کوهنوردی دانشگاه را داد و خواستار افزایش اعضای این گروه شد.



 



مهدی حاجی نوروزی سرپرست گروه کوهنوردی همنورد دانشگاه نیز گزارش مختصری ار عملکرد گروه از زمان تاسیس تاکنون را ارائه نمود.



 



گفتنی است دراین مراسم، مسابقات نقاشی با موضوع کوهستان ویژه خردسالان و خاطره نویسی برگزار و هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.



 



 



 








  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 117022
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم