امروز : 01 مرداد 1403
  • 1398/03/09 - 11:06
  • 8
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZBTj

۶۷۲اثر از دانشگاه علوم پزشکی کاشان به جشنواره سیمرغ ارسال شد

مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه ۶۷۲اثر به جشنواره بین المللی سیمرغ ارسال شده افزود: ۵۱ درصد از شرکت کنندگان در این جشنواره را دانشجویان و ۴۵ درصد را کارکنان تشکیل می‌دهند...




مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه ۶۷۲اثر به جشنواره بین المللی سیمرغ ارسال شده افزود: ۵۱ درصد از شرکت کنندگان در این جشنواره را دانشجویان و ۴۵ درصد را کارکنان تشکیل می‌دهند.



دکتر محمدحسین صالحی گفت: از مجموع ۶۷۲ اثر ارسالی به دبیرخانه دهمین جشنواره بین المللی سیمرغ، ۵۱۱ عنوان اثر در بخش هنرهای تجسمی، ۱۲عنوان اثر در بخش تئاتر، ۱۲عنوان اثر در بخش فیلم، ۱۱۹عنوان اثر در بخش ادبی و شش اثر در بخش موسیقی و ۹ اثر در بخش هنرهای نمایشی به ثبت رسیده است.



صالحی اظهار داشت: ۵۱ درصد از شرکت کنندگان در این جشنواره را دانشجویان، ۴۵ درصد کارکنان و چهار در صد را اساتید شامل می شوند.



مدیر فرهنگی دانشگاه در خصوص افزایش کیفی آثار دانشجویان بیان داشت : این مدیریت اقدام به برگزاری دوره های آموزشی جهت ارتقاء و توانمندسازی دانشجویان نموده است.



وی تصریح کرد: این جشنواره به منظور شناسایی و رشد استعدادهای فرهنگی و هنری دانشجویان، کارکنان، اساتید و جامعه پزشکی کشور، برگزار می شود.



گفتنی است، جشنواره بین‌المللی «سیمرغ» با شعار "سالم زیستن، هنر است" در پنج بخش تئاتر،‌ فیلم، ادبی، ‌هنرهای تجسمی و موسیقی، تابستان سال جاری در شهر تهران برگزار خواهد شد.



 




  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 118652
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم