امروز : 03 مرداد 1403
  • 1396/08/09 - 13:59
  • 6
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /Z3sj

1200 میلیارد ریال توسط خیرین سلامت منطقه کاشان در حوزه سلامت هزینه شده است

مدیر عامل انجمن خیرین سلامت کاشان اظهار داشت: از زمان تاسیس مجمع خیرین سلامت کاشان تاکنون1200 میلیارد ریال توسط خیرین سلامت منطقه کاشان در حوزه سلامت هزینه شده است...




مدیر عامل انجمن خیرین سلامت کاشان اظهار داشت: از زمان تاسیس مجمع خیرین سلامت کاشان تاکنون1200 میلیارد ریال توسط خیرین سلامت منطقه کاشان در حوزه سلامت هزینه شده است.



به گزارش وب دا، دکتر حسین نیک زاد در نخستین گردهمایی زنان خیر سلامت کاشان و آران و بیدگل در دانشگاه گفت: در این مدت، 48 پروژه بهداشتی، درمانی، آموزشی و پژوهشی در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل با مشارکت دانشگاه و خیرین سلامت مورد بهره برداری قرار گرفته است.



وی افزود: پروژه های افتتاح شده و درحال بهره برداری به همت خیرین سلامت به وسعت 100 هزار متر مربع در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل است.



معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه یادآور شد: خیرین سلامت این منطقه در کنار کمک به بیماران بی بضاعت، سرطانی، قلبی، کلیوی و غیره همچنین چهل میلیارد ریال جهت خرید تجهیزات پزشکی کمک کرده اند.



دکتر نیک زاد، با بیان اینکه از سال 1384 مجمع خیرین دانشگاه علوم پزشکی کاشان به طور رسمی کار خود را آغاز کرد، افزود: شناسایی و ساماندهی خیرین فعال در امر سلامت، برنامه ریزی برای بهره گیری صحیح از کمک ها و مشارکت های مردمی و هدایت این کمک ها به اولویت های دانشگاه در حوزه سلامت از اهداف این مجمع است.



وی تصریح کرد: سابقه انجام امور خیر در حوزه بهداشت و درمان این منطقه به سال 1317 برمی گردد که نخستین مرکز خیرساز درمانی با عنوان بیمارستان نقوی توسط زنده یادحاج محمد صادق نقوی احداث گردید و در سال 1328 نیز با احداث بیمارستان اخوان توسط زنده یاد حاج علی اکبر اخوان ادامه یافت.



 وی، همچنین احداث زایشگاه کاشان به همت زنده یاد حاج محمود فقیهی نراقی در سال 1337، بیمارستان متینی در سال 1341 توسط زنده یادحاج تقی متینی و زایشگاه دکتر شبیه خوانی در سال 1356 توسط زنده یاد حاج محمد فقیهی نراقی را از دیگر اقدامات خیرین این منطقه تا قبل از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی عنوان کرد.



وی، وجود خیرین سلامت را از افتخارات این منطقه برشمرد و ادامه داد: اقدام در حوزه سلامت این منطقه طبق اولویت ها و نیازهای دانشگاه علوم پزشکی و با مشورت با این مجمع خیرین صورت گیرد.



دکتر نیک زاد، در پایان خواستار حمایت خیرین سلامت در فراهم نمودن بسترهای لازم بهداشتی و درمانی و خرید تجهیزات بیمارستانی در این منطقه شد.



مدیر عامل انجمن خیرین سلامت کاشان، در پایان ضمن تقدیر از فعالیت خیرین سلامت در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل اظهار امیدواری کرد: با حضور بانوان در این عرصه گام های بلندی در حوزه سلامت منطقه برداشته شود.




  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 117480
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم