امروز : 02 مرداد 1403
  • 1397/04/23 - 12:14
  • 5
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZU2j

آغاز هشتمین دوره طرح ضیافت اندیشه اساتید در دهه کرامت

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه، از آغاز هشتمین دوره طرح ضیافت اندیشه اساتید با موضوعات اخلاق حرفه ای و علمی و تعلیم و تربیت اسلامی خبر داد...




مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه، از آغاز هشتمین دوره طرح ضیافت اندیشه اساتید با موضوعات اخلاق حرفه ای و علمی و تعلیم و تربیت اسلامی خبر داد.



 



به گزارش وب دا، حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا شاه فضل اظهار داشت: تقویت ظرفیت‌های علمی و مهارتی استادان و ارتقاء معرفت دینی این قشر فرهیخته در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از ضروریات است.



 



وی گفت: به همین منظور طرح ضیافت اندیشه استادان، یکی از بزرگترین فرصت‌ها در جهت تحقق این هدف است.



 



حجت‌الاسلام شاه فضل، در ادامه به اهداف کلی این دوره اشاره کرد و ارتقاء سطح اخلاقی و اعتقادی استادان دانشگاه‌ها، تقویت ارتباط دفاتر نهاد و استادان دانشگاه‌ها و شناسایی و به کارگیری ظرفیت اساتید در فعالیت‌های فرهنگی و سیاسی را مهم ترین هدف از برگزاری این دوره ها نام برد.



 



وی، به برنامه‌های ضیافت اندیشه استادان و نخبگان اشاره و تصریح کرد: این دوره‌ شامل برپایی کلاس های دانش‌افزایی، برگزاری فعالیت‌های فرهنگی و فوق برنامه و تربیتی مانند دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم، برپایی اردوی یک روزه و دیدار با علما، برگزاری کلاس های سبک زندگی ویژه خانواده اساتید، کلاس تفسیر قرآن کریم و .... است.



 



لازم به ذکر است: این دوره از طرح ضیافت با حضور اساتید دکتر عبدالعظیم کریمی، دکتر سید حسن اسلامی، دکتر محسن رضایی و دکتر علی صابر با دو موضوع اخلاق حرفه ای و تعلیم و تربیت از تاریخ 24/4/97 لغایت 3/5/97 از ساعت 10 الی 13 در دانشکده پزشکی برگزار می گردد.



 



کسب اطلاعات بیشتر



 




  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 117928
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم