امروز : 02 مرداد 1403
  • 1397/05/30 - 12:30
  • 7
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zryj

برگزاری دیدار رده بندی و فینال لیگ فوتسال کارکنان دانشگاه

دیدار رده بندی و فینال مسابقات لیگ فوتسال کارکنان با حضور­ معاون توسعه مدیریت و منابع و جمعی از مسئولین دانشگاه عصر روز یکشنبه مورخ 28/05/97 در محل سالن تربیت بدنی برگزار شد...




دیدار رده بندی و فینال مسابقات لیگ فوتسال کارکنان با حضور­ معاون توسعه مدیریت و منابع و جمعی از مسئولین دانشگاه عصر روز یکشنبه مورخ 28/05/97 در محل سالن تربیت بدنی برگزار شد.



 



به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه، این مسابقات با شرکت ۹تیم  و طی 80 مسابقه در یک گروه به صورت رفت و برگشت برگزار گردید.



 



این گزارش حاکیست: تیم های مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی الف، معاونت بهداشتی و اورژانس 115 به ترتیب مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.



 



برپایه این گزارش: رحمان مرتضوی از تیم معاونت بهداشتی با 25 ­گل زده به عنوان آقای گل بازی ها دست یافت.



 



لازم به ذکر است: مراسم اختتامیه و اهدا جوایز با حضور معاون توسعه مدیریت و­ منابع دانشگاه، رئیس بیمارستان شهید بهشتی و مدیران دانشجویی و امور پشتیبانی و رفاهی برگزار و از خانواده مرحوم محمد صحرایی مربی با اخلاق تیم های فوتسال دانشگاه تقدیر شد.



 



یادآور می شود: دیدار فینال مسابقات لیگ فوتسال پیشکسوتان نیز در این روز برگزار شد که تیم معاونت دانشجویی – فرهنگی به مقام قهرمانی و تیم اورژانس 115به عنوان نائب قهرمانی این دوره از مسابقات پیشکسوتان دست یافتند.



 



اسامی بازیکنان



 



 








  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 118016
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم